duminică, 7 decembrie 2014

Candy Cane Tiara & Cadourile Jamaaliday 


Heyy!! Ce mai faceti ? 
Eu bine ! 
Azi avem foarte mult lucruri noi sa va arat
Am vizitat si Petrecerea AJ Jamaaliday Party
Este foarte interesanta! 
Aici avem ce s-a mai bagat nou in shop


Deci avem doua Coronite de apa :))) Cele de anul trecut .
Dar care se vand anul acesta ambele la 400  de gems ! 
Inca o zi, inca un cadou , asa ca cei de la AJ s-au
gandit anul asta sa separa cadourile de membrii cu cele de non-membrii

Si avem pentru membrii un diamant si pentru non-membrii o stea de mare!


In Shop-ul de la ''Hot Cocoa Hut'' s-a bagat in shop fularul de anul 
trecut! Mda... Acum simtim ca Craciunul de apropre!!


Ati fost prin toata Jamaa sa vedeti decoratiunile ??
Sigur eu, dar voi ?
De exemplu avem un loc foarte dragut in Mt. Shiveer, sa il vedem:


Wow!!

Am fost si la Jamaaliday Party! 
Uitati ce se gaseste in Shop si nu numai!




Wow!!

Acum este timpul si pentru un post de la AJ Blog 





Cam atat pentru azi..
Credeti ca am terminat ??
Va las aici jos un cantec dragut facut de mineee


Bye!!!

VIPMiriKaa









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu