marți, 31 decembrie 2013

Casca tricotate



Hi Jammers! tricotate pulover, situat în Shiveer Shoppe! ^. ^
Se pare similar cu pulover de vacanță, dar este membru și vine în 8 culori diferite! Un pulover pare potrivit pentru tema de iarna curent Jamaa lui, nu-i asa?
Anywho, astăzi, în timp ce am fost de așteptare pentru noul element pentru a actualiza, am dat click pe iconița Shop și aceasta este ceea ce sa întâmplat!
O combinație de glitch numărul și tot glitch "Rare" ... Și pentru un motiv oarecare nu e un simbol AJHQ pe toate elementele. Poate a fost pentru că acestea au fost adăugarea noului element?

Am văzut un alt lucru ciudat în Jamaa de azi! Am fost joc Jamaa Derby, și dintr-o dată am văzut un cal purtând acest element, și chiar dacă l-am văzut căști mech de multe ori înainte, acesta părea diferit ...
Acesta este un bot! Silly AJHQ le permite să aibă haine pe care le doresc. ~ Zăpadă
M-am gândit la asta, și eu sunt destul de sigur că nu am văzut acest Green Mech Casca înainte, în afară de cel mai bine imbracat! Ciudat, dar un pic mai interesant, pentru că acest lucru ar putea însemna că am putea vedea acest produs în magazine cândva în curând, sau, eventual, în Adventures!
De asemenea, atunci când am fost de navigare pe web astăzi, am găsit acest drăguț mic AJ anunț!
Se pare ca unele animale într-o aventură? Cred că va atrage unor noi Jammers pentru sigur!
Pe o notă mai tristă, de Jamaalidays s-au încheiat, impreuna cu Jam Partidul Jamaaliday! D:
Nu l-am văzut pe "părțile mele" lista toată ziua, așa că eu sunt destul de sigur că nu se va întoarce pentru o vreme.
Acum, pentru ziua de azi de la Daily Explorer Post!
Doar postul de obicei despre Rare de ieri ... Am purtat aripile în jurul valorii de un pic de ieri doar pentru a fi prost! :))
Vorbind de Daily Explorer, de asemenea, am observat că AJHQ schimbat Anul Nou Partidul Post. Inițial, a fost postul de anul trecut, dar l-au schimbat la un nou post cu un banner 2014 în loc de 2013!
De fapt, am observat că a existat o mulțime de comentarii și reclamații pe mesaj de ieri cu privire la modul în care ''DE'' postul a fost la fel ca anul trecut. Cine știe? Poate de aceea AJHQ a decis să-l schimbe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu